Followers

Wednesday, November 14, 2012

Freemanson Berleluasa

Assalamualaikum reader .. tak jawab salam dosa . hehe ap yang aku merepek nih . haha tapi bukan itu yang aku nak bincang . sebelum aku mula dahulu . nak tnye . korang tau tak freemanson tu ap . dari mana datangnye . apa yang diorg buad . dan setiap apa yang diorg lakukan . adalah dengan satu matlamat , untuk menjatuhkan umat islam ^^ . tanpa korang sedari . di setiap perkara , cerita , game ataupn apa-2 saje . tak terlepas dgn unsur freemansion . contoh nya ? senang je . citer spiderman . tak kesah lah yang ke 2 ke 3 . or yang baru-2 nihh . konsep tangan yang sama . seolah-2 macam rock lahhh katekan . pdhal tu lah tanda-2 bagi pengikut freemansion . sebab kalau korang search kat google , banyak korang boleh dapat tentang gambar-2 . even cara-2 diorg . 'Peace' juga adalah salah satu daripada nya . sebab tu aku tak suka sngt orang tunjuk-2 peace nih . hahaha btw enjoy my blog .. sekian wasalm ..

aku ada gambar-2 game yang aku telah main , tak tau pula ad unsur freemanson ...


Tengah-2 pintu berbentuk tiga segi dan mata


ini pun sama juga . wallahualam ..




No comments:

Post a Comment