Followers

Wednesday, November 14, 2012

Terima kasih siti nur izyan binti mazlan

Assalamualaikum w.b.t..  Hmm aku pun tatau mcm mane nak start dari mula. Tapi nak buat macam mana kan, dah takde jodoh. Dah lama aku tahan dengan perangai kau. Kawan2 aku semua nampak baik kau. Diorg perli aku, sebab main2kan kau Selama ni. Aku tak kesah semua tu. Jahat kau hanya sekadar Khabar angin bagi kawan2 aku. Aku bukan apa. Kalau kau betul2 nak ubah perangai lama kau tu. Dari dulu kau boleh buat. Tapi aku tengok kau tkde usaha nak berubah. Kau still keluar dgn lelaki lain. Kau still balik lambat sampai pukul 2-3pagi. Aku dapat berita ni pun daripada kawan baik kau sendiri. Sanggup kau tikam aku dan kawan kau dari belakang? Kalau kau rasa aku ni tak boleh nak ubah diri kau. Baik kau cari orang lain yang selesa dengan kau. Aku faham. Aku tak hensem pun. Tuhan jadikan semua mahkluk takde yang perfect.semua ada kekurangan. Terima kasih sebab bagi jam ni. Maaf laa dah rosak. Aku taknak simpan barang kenangan ni dari kau. Aku redha. Aku maafkan segala kesilapan aku Selama ni kerana tak dapat ubah kau. Ok Salam. Terima kasih sebab jadi kawan aku Selama ni.


...

No comments:

Post a Comment